دوست دارم

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

دوست دارم

عطر تنت را در بهاران دوست دارم

بوسیدنت را زیر باران دوست دارم


با من بیا شانه به شانه ، دست در دست

این لحظه ها را از دل و جان دوست دارم


شانه نکن آن آبشار قهوه ای را

این موج ها را من پریشان دوست دارم


سختی مده بر خود که باشی مهربانتر

قهر تو را هم من کماکان دوست دارم


باور نمی کردی دچارت باشد این دل

اما تو را چون خط پایان دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

بهاره
ساعت13:10---5 خرداد 1394
وبلاگت خیلی خوشگله خوشحال میشم رمز مطلباتو داشته باشم اگه صلاح میدونی بهم بده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 18 ارديبهشت 1394برچسب:, ساعت 20:16 توسط پروین ومیلاد |